ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΑΥΤΟ ΑΠΟΣΚΟΠΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΣΚΙΤΣΩΝ ΜΟΥ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΟΥ ΜΕΡΑΚΙ ΚΑΙ ΑΠΩΘΗΜΕΝΟ. ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΤΩΝ ΣΚΙΤΣΩΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΦΙΚΤΟΣ Ο ΒΑΣΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΜΟΥ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ ΤΗΝ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΜΕ ΤΡΟΠΟ ΚΡΙΤΙΚΟ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΥΝΙΚΟ ΣΑΝ ΑΛΛΟΣ ΔΙΟΓΕΝΗΣ. ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ...
Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2008
17 Νοέμβρη σήμερα και το μήνυμα του Πολυτεχνείου είναι πιο επίκαιρο από ποτέ. Επίκαιρο για μια Παιδεία που υπολείπεται των κυβερνητικών προτεραιοτήτων, επίκαιρο για μια Παιδεία που υποχρηματοδοτείται, επίκαιρο για μια Παιδεία που το μέλλον της κρίνεται στα Ευρωπαϊκά δικαστήρια, επίκαιρο για να μας θυμίζει ότι οφείλουμε να διεκδικούμε κάθε μέρα Ανώτατη Δωρεάν Παιδεία.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
18 σχόλια:
θέλω και γω μια λίμνη!!!
Εγώ πάλι θέλω 5+2 = 7% :)
Ωραίο και το έγχρωμο.
Καλημέρα Barel!
@vad
Δεν είναι λίμνη η Βιστωνίδα. Η κολυβύθρα του Σιλουάμ και καθαρτήριο ψυχών είναι. Υπάρχει ιερός σκοπός...
@matrix
Πρέπει να το διεκδικήσουμε. Αλλά έτσι όπως πάνε τα πράγματα πρέπει απλά να περιμένουμε λίγο καιρό.
Καλημέρες
Barel οι δοιηκούντες μας
ΔΕΝ θένε μορφωμένους
το ξέρουν πως αμόρφωτους
μας έχουνε δεμένους
@Φάνη
Δυστυχώς έχεις δίκιο. Η έλλειψη παιδείας δημιουργεί αδυναμία να εκφραζόμαστε και να σκεφτόμαστε,άρα να ονειρευόμαστε ,άρα να ελπίζουμε.Και όταν κάποιος δεν ελπίζει σε τίποτα πιο ο λόγος να διεκδικεί...
@Φάνη
Δυστυχώς έχεις δίκιο. Η έλλειψη παιδείας δημιουργεί αδυναμία να εκφραζόμαστε και να σκεφτόμαστε,άρα να ονειρευόμαστε ,άρα να ελπίζουμε.Και όταν κάποιος δεν ελπίζει σε τίποτα πιο ο λόγος να διεκδικεί...
Μεχρι πότε η παιδεια θαναι θεμα διεκδίκησης κι οχι πραγματικοτητας σ αυτη τη χωρα?Ποσα Πολυτεχνεια πρεπει να αιματοβαφτουν ακομη αραγε?
καλο βραδυ φιλε μου
Δυστυχώς η επένδυση στην παιδεία δεν είναι πλέον επιλογή, αλλά ανάγκη για μία χωρα σαν την Ελλάδα και κάθε μέρα που χάνεται πάει την χώρα ακόμα πιο πίσω. Το κόστος παραγωγής στην Ελλάδα είναι πολλαπλάσιο από αυτές σε χώρες όπως η Ινδία, η Κίνα, αλλά και χωρες της Ευρωπης όπως η ΠΟλωνία και η Βουλγαρία. Η μόνη λύση είναι η Ελλάδα να "παράγει" υπηρεσίες. Με αυτή την παιδεία που παράγουμε μόνο υπηρεσίες περιοπης δεν μπορούν να βγουν.
Λυπάμαι που θα το πω, αλλά κι εγώ δεν το έβλεπα οσο σπούδαζα στην Ελλάδα. Είμαστε καλοί επιστήμονες, μαθαίνουμε, αλλά τα θεωρητικά δεν είναι αρκετά. Η χρηματοδότηση πρέπει δωθεί στο να αναβαθμιστούν οι σπουδές που θα παράγουν υπηρεσίες. Το λέω αυτό γιατί αν κομμάτι του 7% που λέμε όλοι κατευθυνθεί για να γίνει ακόμα ένα ΤΕΙ σε ένα χωριό για να εκλεγεί ο "δικός μας" δήμαρχος...τότε ας το αφήσουμε καλύτερα!
@faraona
Έχεις δίκιο. Πολυτεχνεία έχουμε κάθε μέρα με ήρωες όλους τους ταλαίπωρους Έλληνες.
@ndn
Χρειάζεται κεντρικός σχεδιασμός για μια παιδεία που όλοι θα συναποφασίσουμε. Όπου θα τεκμηριώνεται και το τελευταίο ευρώ που πήγε και πως. Με κυριότερο άξονα χρηματοδότησης το 2% για την έρευνα και την διασύνδεσή της με την πολιτική παιείας.
Φυσικά το πρώτο πρόβλημα είναι η χρηματοδότηση. Αλλά δεν αρκεί.
Εκτός από προϋπολογισμός, στην παιδεία χρειάζεται και απολογισμός.
Πόσα χρήματα δόθηκαν, πού πήγαν και τι αποτέλεσμα πετύχαμε.
Τρέμω στην ιδέα ότι με το 7% θα τρίβουν τα χέρια τους ορισμένοι έμποροι γνώσης...
Καλημέρα barel!
@ikor
Συμφωνούμε απόλυτα. Το 5% για την παιδεία και το 2% για την έρευνα θα πάνε στις τσέπες κάποιων εθνικών σωτήρων εάν δοθεί βάση μόνο στη χρηματοδότηση. Ελεγκτικοί μηχανισμοί σε όλα τα επίπεδα.
Το πιο σημαντικό για μένα: έλεγχος από τον λαό. Μεγάλο θέμα, μπορεί να γίνει. Όλα είναι θέμα βούλησης. Και η παιδεία.
Τώρα που θα επανιδρύση το κράτος ο Κωστάκης θα φτιάξουν όλα παιδιά, μην ανησυχείτε....τα πρώτα 100 χρόνια είναι δύσκολα!
@agapi
Ο λαός θα πρέπει όχι μόνο να ελέγχει την χρηματοδότηση για την παιδεία αλλά να καθορίζει στη βάση της την παιδεία και το περιεχόμενο αυτής που θα δεχόμαστε. Αν και πιστεύω πως με τη σωστή χρήση του internet καμία κυβέρνηση δε μπορεί να περιορίσει την εκπαίδευση.
@busy bee
Μάλλον ο καταλληλότερος που ανέφερες μόνο 100 μέρες του έμειναν και όχι 100 χρόνια...χαχα
Κατ' αρχήν το σκίτσο σου Barel είναι πολύ επιτυχημένο και καλύπτει πολλαπλώς το θέμα. Τώρα για να πω δυο λόγια για την παιδεία:
α) Επαρκής χρηματοδότηση
β) Ελεγκτικοί μηχανισμοί
γ) Κλείσιμο των κομματικών
μαγαζιών από τα παν/μια και
επανασύσταση της Εθνικής
Φοιτητικής Ένωσης.
δ) Μεγάλες θεσμικές αλλαγές στην
παιδεία με τη συμμετοχή και των
καθηγητών, αδιάφορα αν αυτές
οι αλλαγές θα ξεβολέψουν
συντεχνίες και φοιτητές, αφού
όλοι πρέπει να
συνειδητοποιήσουν το αυτο-
νόητο: Ότι τα σχολεία και τα
παν/μια υπάρχουν για να
μαθαίνουν γράμματα και μάλιστα
απαιτητικά γράμματα οι μαθητές
και οι φοιτητές.
ε) Τα κόμματα πρέπει επιτέλους να
πάψουν να χαϊδεύουν αυτιά και
να στηρίζουν την ακινησία στην
παιδεία για να μαζέψουν
ψηφαλάκια, όταν οι αλλαγές που
πρέπει να γίνουν στην παιδεία
θα πρέπεινα έχουν κοσμογονικό
χαρακτήρα.
Και ας μη ξεχάσουμε τον απολογισμό εκπαιδευτικού έργου που πρέπει να κάνει κάθε εκπαιδευτικό ίδρυμα, συστηματικά και δημόσια.
Καλησπέρα barel....
μιας και το θέμα είναι η παιδεία για να αντιληφθούμε το "δούλεμα" που πέφτει ας ανατρέξει κανείς στις δηλώσεις πρό 2004 περί πρώτης προτεραιότητας στην παιδεία.... αύξηση άμεσα στο 5% και αυτό σε πρώτη φάση....
επειδή,τουλάχιστον όσο κυβερνούν αυτοί,δεν πιστεύω αλλά ούτε και πρόκειται να κάνουν κάτι,ας ξυπνήσουν και ας βοηθήσουν το σύστημα υγείας που και αυτό καταρρέει...(διάβασα ένα άρθρο όπου αναφέρει πώς με 2δις καλύπτονται άμεσα οι ανάγκες όλων των νοσοκομείων σε εξοπλισμό & φάρμακα-δεν τα έχουν όμως για να τα διαθέσουν!!!τα 28δις τα έχουν,οπότε ας τα βάλουν εκεί που ξέρουν).
@Φαίδων
Έχετε απόλυτο δίκιο άλλωστε η παιδεία είναι πολύ σοβαρό ζήτημα ώστε να το αφήσουμε στα χέρια των κομμάτων...
@lymbe21
Αυτό φοβάμαι φίλε μου οτι θα τα βάλουν εκεί που ξέρουν (στις μεγάλες τσέπες τους).
Δημοσίευση σχολίου